Mamy telefon do ratownictwa drogowego
Pomoc drogowa jest niezbędna na większości tras, które są wielokrotnie wykorzystywane poprzez kierowców. Do ich grona należy zaliczyć przede wszystkim autostrady oraz drogi ekspresowe, gdyż właśnie na nich dochodzi do zdecydowanie największej ilości wypadków oraz kolizji drogowych. Kierowcy niesłychanie doceniają, jeśli pomoc drogowa a1, a2 błyskawicznie reaguje na zgłoszenie i pracownik firmy pojawia się na miejscu zdarzenia po zaledwie paru bądź kilkunastu minutach. Równie ważną kwestią z punktu widzenia klienta jest koszt wykonania konkretnej usługi, która stanowi jego przedmiot zainteresowania. Bywają sytuacje, w jakich kierowcy dopytują o ostateczny koszt już po zrealizowaniu usługi, a później nie ukrywają swojego zaskoczenia ponadprzeciętnie wysokim wydatkiem, który muszą ponieść. Zaledwie niespory odsetek sytuacji prowadzi do tego, iż klientom potrzebne jest holowanie a1, a2.
Wielokrotnie holowanie odbywa się na trasie do najbliższego warsztatu samochodowego bądź parkingu, na którym samochód może poczekać na lawetę bądź inną formę transportu. Koszt holowania zależy przede wszystkim od cennika firmy, z jakiej usług zdecydujemy się sięgnąć, ale także naszych zdolności negocjacyjnych, gdyż nic nie stoi na przeszkodzie, aby nieco obniżyć cenę. Koronnym argumentem klientów jest wspomnienie o tym, iż konkurencyjna firma zaproponowała nieco lepsze warunki finansowe za wykonanie tej samej usługi. Czasami takie stwierdzenie skłania pracownika do co najmniej „wyrównania” warunków już na etapie rozmowy telefonicznej.