Wizytówka z warstwami
Kto powiedział, że wszystkie wizytówki muszą wyglądać tak samo. Jeżeli faktycznie chcemy tego typu reklamą przyciągnąć do siebie zleceniodawców, to powinniśmy jak najszybciej wyróżnić się spośród konkurencji. Najlepszym sposobem, aby to osiągnąć, są wizytówki kaszerowane. To w zasadzie nowość na rynku reklamowym. Jeszcze do niedawna takie wizytówki zarezerwowane były dla elitarnych zawodów. Pozwolić sobie na nie mogli jedynie lekarze czy najlepsi adwokaci. Dzisiaj ich posiadaczami są również budowlańcy, hydraulicy, a nawet rolnicy. Dowodzi to temu, że jeżeli marzymy o sukcesie, to cały czas musimy podążać za rozwojem. W innym razie czeka nas marginalizacja na rynku. Zgodnie z zasadami ekonomii, na dobrą reklamę winno być stać każdego przedsiębiorcę. Nie muszą to być nie wiadomo które przedsięwzięcia. Wystarczą nawet wizytówki.
Wbrew pozorom na druk wizytówek nie musimy wcale wydawać majątku. Wystarczy kilkadziesiąt złotych, żeby przygotować 500 sztuk porządnej jakości kartoników z naszymi danymi kontaktowymi. Niesłychanie wielokrotnie w kosztach takiej usługi wliczone są podobne starania, takie jak założenie indywidualnej strony internetowej czy przygotowanie baneru reklamowego. Należy wiedzieć, że prowadzenie regularnej kampanii reklamowej prędzej czy później przyniesie nam założony efekt. Przykładem na to są wszystkie duże firmy, jakie jeszcze kilka lat temu zaczynały także z najniższego pułapu (jednoosobowe działalności), a obecnie są popularne nie tylko w kraju, lecz także za granicą.